1398-07-03 05:35
2932
0
65618
چرا صفحات شما ازاین فضائل خالیست؟

خادمین صادق

بدخواهان این سلسله جلیله با سیاه نمایی نسبت به این نمادهای فضیلت، ذهن جامعه را مشوش و خادمان جامعه را از چشمها انداخته میدان را برای جولان نااهلان فراهم می کنند.

به گزارش گلستان ما ؛ دوسه سال قبل بودکه حجت الاسلام سبحانی امام جمعه فقید گنبد کاووس به رحمت خدارفت .

 او که امام جمعه و منصوب رهبری بود وقتی بعداز ۳۵ سال بعلت بیماری وکهولت از امامت  جمعه کناره گرفت  ازخود منزلی نداشت که در سالهای آخرعمرش سرپناهی برای او و بازماندگانش  باشد.

جمعی از خویشاوندان ودوستان ومتدینین گنبدی پیگیرشدند برای ایشان خانه محقری تهیه شد.

 کل زندگی این روحانی وارسته در یک مزدای۱۰۰۰  جا گرفت واینگونه محبوب قلبها شد .

 و حالا  آقای شاعری امام جمعه کردکوی پس از ۳۸ سال امامت بعلت بیماری وکهولت  ازامامت جمعه کناره گیری نمود او که با زعامت وهدایتهای پدرانه واخلاقی خود مصداق یک عالم عامل بود .

شاعری توانست ضمن حفظ وحدت وانسجام آحاد مردم شهرستان ، بخش کم برخوردار کردکوی را به شهرستان برخوردار از امکانات و زیرساختهای توسعه ، تبدیل نماید.

همه میدانند که احداث بیمارستان وتبدیل آن به مرکز پیشرفته جراحی قلب ، احداث دانشگاه ، احداث شهرک صنعتی ، استقرار ادارات ، احداث حوزه علمیه ومصلی و...با چه صبوری و مشقتی ازسوی این خادم صادق در این شهرستان به انجام رسید و این عالم جلیل القدر متقی ،متخلق به اخلاق،برخوردارازمناعت طبع و ساده زیست  چگونه محوروحدت مردم این منطقه بود .

 به این جلوه های آراستگی و رشدیافتگی وکمال و وارستگی که می تواند اعتماد وثیق جامعه را به روحانیت روزافزون و مضاعف کند ، دررسانه ها نمی پردازیم واین ملکات و فضایل  از شاگردان مکتب امام صادق(ع) که همواره نقطه امیدوملجاء مردم بودندرا نادیده میگیریم.

 آنگاه بدخواهان این سلسله جلیله با سیاه نمایی نسبت به این نمادهای فضیلت، ذهن جامعه را مشوش و خادمان جامعه را از چشمها انداخته میدان را برای جولان نااهلان فراهم میکنند.

 آیا الان جای تکریم وپرداختن به این مسائل نیست؟ اگر هست که هست پس چرا صفحات شما ازاین موارد خالیست؟

احمدی - شهروند خبرنگار

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.